საწრეო მუშაობა

საწრეო მუშაობა


საწრეო პროგრამა
სსიპ მამუკა  სამაკაშვილის  სახელობის ქ. წყალტუბოს მეორე საჯარო სკოლა
წრის დასახელება: „ალელი“
კლასი: 9 კლასი

მოსწავლეთა რაოდენობა: 15-20

საგანი: ბიოლოგია

მასწავლებელი: ნინელი კუხალაშვილი

 წრის მიზანი:
.მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას მემკვიდრეობასა და ცვალებადობის შესახებ;


·      .შეისწავლიან ზოგიერთი გენეტიკური დაავადების მემკვიდრულ სქემას და გამომწვევ მიზეზებს;

·         .მოიპოვებენ ინფორმაციას და იმსჯელებენ ადამიანის გენეტიკურ აპარატზე ზოგიერთია ფაქტორის ზემოქმედების საფრთხეებზე;
2
2
 წრის მუშაობის დროს განხორციელებული აქტივობები ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში კვლევითი უნარ ჩვევების განვითარებას, მოსწავლე შეძლებს მონაცემთა წარმოდგენას სახვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალებების გამოყენებით მონაცემთა ანალიზს და შეფასებას.

საწრეო მუშაობის პროგრამა:

1  1.      გენეტიკის მამა მენდელი. მონსწავლეები გაეცნობიან მენდელის შრომებს;
2  2.    მემკვიდრეობითობის კანონზომიერებები;
3  3.    პირველი თაობიოს ერთგვაროვნების კანონი;
4  4.    დათიშვის კანონი;
5  5.   გენთა დამოუკიდებები მემკვიდროებითობის კანონი;
6  6.      ამოცანების ამოხსნა (მონოჰიბრიდული და დიჰიბრიდული შეჯვარება)
7  7.სქესის გენეტიკა
8  8.   ცვალობადობის კანონზომიერებები;
9  9.     ადამიანის მემკვიდრული დაავადებები;
1  10. ტესტირება / ნასწავლი მასალის შეჯამება.


გამოყენებული მასალები:

1.    ბიოლოგიის სახელმძღვანელო ზაალიშვილი, იოსებაშვილი;
2.    გენეტყიკური ამოცანების კრებული ა. შათირიშვილის;
3.    ამოცანები და სავარჯიშოები „ბიოლოგია“ მ. სეხნიაშვილი;
4.    მასწავლებლის ბიბლიოთეკა ბიოლოგია შათირიშვილი.

საწრეო მუშაობის ხანგრძლივობა: საწრეო მუშაობა გაგრძელდება ერთი სემესტრის განმავლობაში. (2019 წლის იანვრიდან - 2019 წლის ივნისამდე)

შეხვედრების განრიგი:

N
საწრეო მუშაობის განრიგი
1
25.01.2019
2
09.02.2019
3
23.02.2019
4
02.03.2019
5
16.03.2019
6
30.03.2019
7
13.04.2019
8
27.04.2019
9
11.05.2019
10
01.06.2019







                   2019 წლის 25 იანვარს შეიქმნა ბიოლოგიური  წრე : "ალელი". წრის  მუშაობას ესწრებოდა  16 მოსწავლე. შეხვედრაზე ბავშვები  გაეცვნენ წრის  მუშაობის პროგრამას, წრის შექმნის მიზანს, შეხვედრების  განრიგს.













No comments:

Post a Comment